Skip to main content

Fakturering

Sådan sender du fakturaen

Fakturaer til Maycon A/S og associerede selskaber kan sendes på to måder.

Elektronisk faktura (e-faktura)

Du finder relevante informationer for alle selskaber her.

Send faktura ved brug af det pågældende selskabs CVR nr. og EAN/GLN-nr.

Du må gerne medsende PDF-filer af relevante bilag.

Således havner din faktura med større sikkerhed hos rette modtager, så den bliver behandlet korrekt og hurtigst muligt.

 

PDF-faktura på mail

Fakturaer sendes per mail til faktura@maycon.dk.

Undlad venligst at sende til specifikke medarbejdere, men brug kun ovennævnte fakturamail, så den kan blive behandlet hurtigst muligt.

Betalingsservice

Fakturaer, der i forvejen er tilmeldt betalingsservice skal ikke ændres til elektronisk fakturering.

 

Generel information

Send gerne den enkelte faktura og evt. bilag i én samlet PDF-fil.

Påfør gerne både vores reference og/eller jeres reference på fakturaen.

Betalingsfrist skal altid være løbende måned + 30 dage.

Hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte os på faktura@maycon.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt.