Sådan sender du fakturaen
Fakturaer til Maycon A/S og associerede selskaber kan sendes på to måder.
Elektronisk faktura (e-faktura)
Du finder relevante informationer for alle selskaber her.
Send faktura ved brug af det pågældende selskabs CVR nr. og EAN/GLN-nr.
Du må gerne medsende PDF-filer af relevante bilag.
Således havner din faktura med større sikkerhed hos rette modtager, så den bliver behandlet korrekt og hurtigst muligt.
PDF-faktura på mail
Fakturaer sendes per mail til faktura@maycon.dk.
Undlad venligst at sende til specifikke medarbejdere, men brug kun ovennævnte fakturamail, så den kan blive behandlet hurtigst muligt.
Betalingsservice
Fakturaer, der i forvejen er tilmeldt betalingsservice skal ikke ændres til elektronisk fakturering.
Generel information
Send gerne den enkelte faktura og evt. bilag i én samlet PDF-fil.
Påfør gerne både vores reference og/eller jeres reference på fakturaen.
Betalingsfrist skal altid være løbende måned + 30 dage.
Hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte os på faktura@maycon.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt.